|~Pc kopat 2oo8~|| HACKİNG ,SECURİTY,PROGRAMLAMA,PROGRAM,İNTERNET ERİŞiMİ ,PAYLAŞIM PORTALI

BİLGİSAYAR, WEB PROGRAMLAMA,İNTERNET ERİŞİMİ, PROGRAMLAMA VE PC BAKIM, DONANIM, PC GÜVENLİK SUNUCU YOLU
 
AnasayfaSSSAramaÜye ListesiKullanıcı GruplarıKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 Ümmetim Yakında Yetmiş İki Fırkaya Ayrılacak..."

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
XabrkX
Admin
Admin
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 573
Nerden : NOLDU BİZEMİ GELCEN ? :D :D
Lakap : ******kaRİZma*******
RUH HALİ :
SADECE BU KONUDA AŞAĞIDAKİ KADAR TEŞEKKÜR EDİLDİ : <div class="js-kit-rating" view="score"path="" title="" permalink=""></div><script src="http://js-kit.com/ratings.js"></script>
TAKIM :
Kayıt tarihi : 09/07/08

MesajKonu: Ümmetim Yakında Yetmiş İki Fırkaya Ayrılacak..."   Perş. Ağus. 07, 2008 11:15 am

Bilinmesi gerekir ki,
Resûlullah (s.a.v.)'in şu hadisinde;
'Ümmetim yakında yetmiş iki fırkaya ayrılacak. Biri hariç, tümü cehennemdedir.'

'...biri hariç, hepsi cehennemdedir.' sözünden kasıt, cehenneme girip,
onun azabında bir müddet kalmalarıdır. Yoksa cehennemde ebedi kalıp,
azabı ile devamlı azaplanmaları değil... Zira böyle bir durum, imana
terstir ve kâfirlere mahsustur.

Bu hususta söylenecek nihai şey şu;
Onların cehenneme girmelerini gerektiren kötü inançları olduğuna göre,
tabii olarak tümü cehenneme girecekler ve kötü inançları kadarınca azap
olunacaklardır.

Ama istisna edilen bir grup böyle değil. Çünkü onların inançları,
cehennem azabından kurtulmalarını gerekli kılıp, onların felâhlarına
sebeptir. Lâkin onlardan bazıları da kötü ameller işleyip, şefaatle
veya tövbe ile affolmamışlarsa, günahları kadarınca ateşle
azaplanmaları caizdir. Böylelikle onların hakkında da ateşe girme
tahakkuk etmiş olur.

Diğer grupların cehenneme girmeleri, tüm fertlerine şamildir. Her ne kadar ebedî kalışları olmasa da...
Kurtuluşa erecek fırkanın cehenneme girmesi ise, isyan işleyen bazı
fertlerine mahsustur. Hadis-i şerifte ki; 'hepsi' kelimesi, bu beyana
işaret etmektedir. Nitekim bu husus, saklı değildir.

Bid'at ehli fırkalar, kıble ehlinden olduğuna göre, dinin zaruretlerini
inkar etmedikleri müddetçe, tevatür ile şeriatın hükümlerinden sabit
olanları reddetmedikleri, zaruri olarak dinden geldiği bilinen
hususları kabul ettikleri sürece onları küfürle itham etme cüretine
girmek, doğru ve uygun değildir.

Alimler der ki;
- Bir mesele de küfrü gerektiren doksan dokuz sebep, küfrü kaldıran tek
bir sebep olursa, bu tek sebep sağlam-doğru kabul edilerek küfrüne
hüküm vermemek gerekir.

Her şeyi en iyi bilen Sübhan Allah'tır. Ve O'nun sözü de, en sağlam sözdür.


450. Mektup
İmâm-ı Rabbânî

_________________




*****Gec€LerİN ADmiNİ*****
XabrkX
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.pckopat.forumn.biz
 
Ümmetim Yakında Yetmiş İki Fırkaya Ayrılacak..."
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
» Kardel Sharpeye - Dwarven Sniper

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
|~Pc kopat 2oo8~|| HACKİNG ,SECURİTY,PROGRAMLAMA,PROGRAM,İNTERNET ERİŞiMİ ,PAYLAŞIM PORTALI :: İSLAM :: DİNİMİZ HAKKINDA BİLGİLER-
Buraya geçin: